הוועידה השנתית לניהול רכש ארגוני

ריקי אביבי, מנחת הכנס, מנהלת רכש, מרצה ומנחת סדנאות בתחום הרכש והלוגיסטיקה. בעלת הסמכה כיועצת ארגונית ותואר שני במנהל עסקים. מתמחה בהטמעת תהליכים ושיטות רכש מתקדמות וכתבת טור הרכש בירחון/אתר "שרשרת האספקה"

ניהול הרכש ושרשרת ההספקה במדינת ישראל לא היה מאתגר יותר מהתקופה שאנו מצויים בה מאז ה-7 באוקטובר. החל מבעיות שינוע של סחורות בים האדום, חרם של מדינות כמו טורקיה ומדינות וספות המבטלות הסכמי רכש עם ישראל, לעלייה במחירי חומרי הגלם, מה שמקשה על ניהול יעיל של שרשרת ההספקה, ומשפיע ישירות על היכולת לרכוש מוצרים חיוניים, ובכך מעמיד את מנהלי הרכש בפני מצבים מורכבים המחייבים פתרונות יצירתיים ומהירים. וועידת ישראל לרכש ארגוני מזמינה אתכם לכנס מקצועי, גדוש ומרתק של ניהול הרכש הארגוני בישראל 2024.הצטרפו אלינו לוועידת ישראל לרכש ארגוני כדי לקבל כלים ואסטרטגיות להתמודדות עם האתגרים העכשוויים ועתידיים. לדון ולשמוע על פתרונות ואפשרויות לניהול הרכש בתוך אי היציבות, השיבושים בשרשרת האספקה, התנודתיות במחירי הסחורות, שישראל מצויה בהם בשל המלחמה בעזה והמתיחות בצפון ועוד.

בואו להכיר טכניקות, גישות וכלים חדשים בתחום. הרצאות ממומחים ודיונים על חידושים טכנולוגיים שיכולים לשפר את הידע המקצועי ולהשפיע על יישום פרקטיקות רכש מתקדמות בארגונים.וועידת ישראל לרכש ארגוני, תאפשר לכם מפגשי נטוורקינג עם עמיתים מהתחום, ספקים פוטנציאליים, ומומחים. קשרים חדשים והעמקת קשרים קיימים במהלך הוועידה יסיעו בשיתוף מידע, פתרון בעיות משותפות, והרחבת מעגלי התמיכה המקצועיים.


מיטב המרצים והמומחים ביום עיון מרתק הכולל גם תערוכת ספקים ומופע סיום שלא תרצו לפספס!


הוועידה תערך ביום ד' - 24/07/2024

מקום: אקספו תל אביב, שדרות רוקח 101, תל אביב יפו - ביתן 10 אולם A5 



"חובבים מדברים על אסטרטגיה. אנשי מקצוע מדברים על לוגיסטיקה".*

(*גנרל עומר בראדלי, צבא ארה"ב)

וועידת ישראל לרכש ארגוני, מבטיחה להאיר את האופק של ענף הרכש, להציע תובנות, השראה ואסטרטגיות ייחודיות שיביאו ליצירת ערך עבורכם ועבור הארגון. הבטיחו את מקומכם הירשמו עכשיו!

וועידת ישראל לרכש ארגוני