מנחה: שלומי אדר, מומחה בעל שם עולמי ליישום אסטרטגיות ניהוליות בסקטור העסקי בתחום היערכות ומוכנות לחירום.

08:00
קליטה, רישום וכיבוד בוקר
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - דלפק הקבלה
09:00
עתיד שרשרת האספקה 2025
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם A5

הרצאת מומחה הכוללת המלצות וסידרי העדיפויות שיעזרו למנהלי שרשרת האספקה לבנות רשתות אספקה המתאימות לעתיד תוך שמירה על איזון בין 2 הכוחות המובילים (סדרי עדיפויות הגבוהים של הרכש וקידום סדר יום עסקי בר קיימא)

מרצה: איציק כהן, יועץ בכיר, ממוחה לתכנון ויישום תהליכים בשרשרת האספקה, לוגיסטיקה, שינוע ומערכות אחסון

09:30
סיור חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה לרכש ארגוני ושי לחג
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם המליאה

סיור ומפגש עם ספקים ונציגים בתחומי צריכה מגוונים, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים רלוונטיים במגוון תחומים ובכלל זה מוצרים ושירותים לרכש ארגוני ושי לחג ראש השנה וחגי תשרי

10:00
"מכרזים בפרספקטיבה של המציעים"
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם A5

הרצאה משפטית חשובה הכוללת סקירה על חוקים והלכות חדשות בדיני מכרזים ורכש ובעיות משפטיות הנובעות ממגפת הקורונה.

מרצה: ד"ר עו"ד גאי כרמי הוא מעורכי-הדין הבולטים בישראל בתחום המכרזים. הוא שותף במשרד ליפא מאיר ושות', שם הוא מרכז את תחום המכרזים. ד"ר כרמי מייצג דרך קבע ועדות מכרזים של הגופים הגדולים במשק (כגון שירותי בריאות כללית) ומתמודדים רבים (זוכים ומפסידים כאחד). הוא היה מעורב במכרזים הגדולים במשק ובעתירות מכרזים בקשר עם מכרזים בהיקפים של מיליארדים, ואף ייצג חברות ענק זרות בעתירות מכרזים. ניסיונו ועומק הבנתו זיכו אותו בכינוי "דוקטור מכרזים"

10:30
הפסקת כיבוד בוקר ומפגשי נטוורקינג
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם הפואייה
11:00
חדשנות ברכש – אוטומציה ודיגיטציה משנים את עולם הרכש
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם A5

בעשורים אחרונים חלו ברכש ועדיין חלים שינויים מהפכניים. זה כולל מעבר מתהליכים ידניים שהופכים אוטומטיים ועד הטמעה של מערכות בינה מלאכותית מלאות לכל תהליכי (P2P), וניתן לזהות בבירור שהרכש מתחיל לגלות עניין ואמון בחדשנות ואימוץ של טכנולוגיות.
ארז לוי, מנכ"ל המרכז הישראלי לרכש יציג בהרצאה מיוחדת על חדשנות ברכש – אוטומציה ודיגיטציה משנים את עולם הרכש

מרצה: ארז לוי, מנכ"ל המרכז הישראלי לרכש

11:15
פנל מקצועי : עתיד הרכש הארגוני
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם A5

הקורונה שינתה את ניהול הרכש במגוון זווית וחזיתות : מהאגון פנימה, החשיפה להנהלה והחוצה התנהלות ויחסים מול ספקים מקומיים וגלובאליים.
אין ספק שאחרי הקורונה חלה עליה בחשיבות הרכש כתורם משמעותי וקריטי להצלחה הארגונית בכל ארגון.
בפנל המקצועי נארח מנהיגים מעולמות הרכש, שיתארו את האתגרים ועתיד של הרכש הארגוני בעיניהם, נדבר על אוטומציה ודיגיטציה, על חדשנות בתפיסת הרכש ועוד...

חברי הפאנל:
שמעון מלכא – מנהל חוזים ורכש בחברת שברון אזור אגן ים התיכון
שרית הולצמן – דירקטורית – רכש גלובאלי – LIVEU
לירי קדמי מס – מנהלת רכש - תנובה
מאיר ישעיה – דירקטור רכש פלייטיקה

מנחה: ארז לוי, מנכ"ל המרכז הישראלי לרכש

12:15
המשך הסיור חוויתי בתערוכת הספקים הגדולה
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם A5

סיור ומפגש עם ספקים ונציגים בתחומי צריכה מגוונים, חיבור היוצר הזדמנות מצוינת לגלות דרכים טובות יותר לעשות עסקים וליצור קשרים חזקים עם ספקים רלוונטיים במגוון תחומים ובכלל זה מוצרים ושירותים לרכש ארגוני ושי לחג ראש השנה וחגי תשרי

12:45
משמעות מפעל חיוני -בשעת חירום -מתודולוגיה -כלים ושיטות
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם A5

מדינת ישראל נחשפת הרבה יותר מיתר המדינות במערביות לאירועי חירום כיצד עוברים את החסם הבירוקרטי מול משרדי הממשלה על מנת לקבל היתר לפעול כארגון חיוני בשעת חירום.

מהי נדרש מחברות /ארגונים וספקי שירותים לעמוד למול דרישות משרדי הממשלה ע'מ לעמוד בהגדרה "מפעל חיוני שרשאי לפעול גם במצבי חירום.

על הכלים/שיטות כיצד מנהלים אופרציה סבוכה זו נתייחס במהלך ההרצאה של שלומי אדר מומחה בינלאומי לרציפות תפקודית של קונצרנים גלובליים בינלאומיים.

מרצה: שלומי אדר, מומחה בעל שם עולמי ליישום אסטרטגיות ניהוליות בסקטור העסקי בתחום היערכות ומוכנות לחירום.

13:30
שבירת מוסמכות בניהול משא ומתן ברכש
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם A5

כיום ישנם מספר כלים להתמודדות עם משא ומתן. המשא ומתן ההיסטורי שינה את פניו לאין ערוך במהלך השנים האחרונות. השפעת המסחר המקוון, התעצמות הספקים, מכר של מספר רב של פריטים על ידי ספק אחד, המהפכה הדיגיטלית והאינטרנט הפכו את השיטות הישנות והמסורתיות לניהול משא ומתן לפחות רלוונטיות בחיי הווה.

בהקשר זה, בד בבד עם שינויים אלו התפתח תחום תורת המשחקים. השם תורת המשחקים הינו ענף מתחום המתמטיקה המגלם בתוכו התפתחות ומחקר של תחום התנהגותי מהמאה האחרונה לשינוי התנהגותי אסטרטגי של אנשים. ממצב בו אנשים פועלים בהתאם לרצונותיהם הם, מתקיים מעבר למצב בו אנשים מתנהגים ונוקטים טקטיקה המתחשבת בהתנהגות הצד השני. כלומר, נהוג לקרוא לפעולה אשר בה אתה נוקט לפי תרחישי הפעולה שאתה מייחס לצד שני וכיצד הוא יגיב כטקטיקה. בסדנא יתוארו חלק מהאסטרטגיות המובילות בתחום ויסקרו המונחים המובילים בענף.

כמו כן, יינתנו דוגמאות כיצד תורת המשחקים משפיעה על תחומים כגון: יחסים בינאישיים, יחסים בין מדינות, עובד מעביד, מכרזים ורכש, כלכלה ותחרות ויסקרו המחקרים המובילים בתחום. הקורס גם יסקור מן הפן הכלכלי נושאים שונים כגון: דילמות חברתיות, הנחות רציונאליות, כשלי שוק שונים, השפעות חיצוניות, אסטרטגיה במשא ומתן ועוד.

מרצה: ליאור אגאי- דירקטור ייעוץ רכש ומכרזים BDO Consulting

14:00
כיבוד צהריים באולם התערוכה
מיקום: אקספו ת"א, ביתן 10 - אולם התערוכה
14:45
מופע סיום עם הסטנדאפיסט בני ברוכים
מיקום: אקספו ת"א ביתן 10 - אולם A2+A3

מופע סטנדאפ קורע מצחוק. בני ברוכים מהסטנדאפיסטים האהובים והבכירים בארץ, השתתף בתוכניות טלוויזיה הישרדות VIP , מה זה השטויות האלה עם עדי אשכנזי, צחוק מעבודה מתארח בוועידה במופע סטנדאפ שנון וקורע מצחוק.

15:45
סיום הוועידה ופיזור